Reviews van deze auteur

reacties:

Review: klacht indienen .juridisch ,over pokerstars

Ik ben sinds 6 of 7 jaar een bijna dagelijks bezoeker van Pokerstars, tot een week of 7 geleden naar alle tevredenheid.
7 weken geleden was mijn account ineens bevroren, volgens Pokerstars omdat ik te veel heb gestort het laatste jaar.
Daar zijn de meningen over verdeeld, ze weten mijn inkomen niet, en heb tot een paar jaar geleden meer gespeeld als het laatste jaar.
Er is mij een max deposit voorgesteld, ondanks dat ik het er niet mee eens ben heb ik maar bevestigd per mail dat ik akkoord ga.
Hoor een dag of tien niks, en dan weer hetzelfde voorstel over het max deposit bedrag, weer een dag of 10 radiostilte.
En dan een overbodige vraag, antw die met de mededeling dat ik graag eerder antw heb.
Tot mijn verbazing 2 weken geen antw, heb de helpdesk gecontact, kreeg voor de zoveelste keer excuses, en later dezelfde dag nog zou de afdeling Responsible Gaming mijn dossier erbij pakken, we zijn inmiddels weer een week verder, u raadt het al...
Heb tot 3 keer toe de max deposit geconfirmd, alle vragen beantwoord, wordt gewoon genegeerd of ik een of andere idioot ben, ben nog steeds een loyaal lid en heb nog nooit welke regel dan ook overtreden.
Mijn account is volledig geverifieerd, heb ook al meerdere keren gestort gekregen, het idee dat je alleen maar je geld kan komen brengen en verder in de stront kan zakken begint steeds meer te overheersen.
De doodsimpele vraag wat het protocol is in een geval als die van mij wordt volledig genegeerd, ben inmiddels al bijna 7 weken uitgesloten van alles, mijn golden chest is inmiddels twee niveaus gezakt, vraag me af wat ik nou hier tegen kan en moet doen.
Ben het zo zat om als een idioot behandeld te worden, kan hier met mn hoofd niet bij gewoon, zo'n grote organisatie die zich zo klein gedraagt..
Vrgr
HC Z